Produse cu potențial inovativ

Studii de neuromarketing

 

Prin proiectul NOESIS (https://econ.unitbv.ro/ro/stiri-si-evenimente/647-noesis-innovation-center.html) centrul nostru de cercetare a fost dotat cu echipamente adecvate studiilor de neuromarketing care permit analiza reacțiilor emoționale și cognitive prin metode avansate de eye-tracking, EEG, biometrie, VR. 

Servicii oferite

Analiza reacțiilor emoționale subconștiente și a sentimentelor -  Cu ajutorul tehnologiilor EEG, măsurăm în timp real activitatea cerebrală declanșată de reclame, produse sau mesaje. Rezultatele oferă o înțelegere profundă a impactului cognitiv și emoțional ca urmare a expunerii.

1. Testare campanii publicitare

Eye-Tracking - Prin eye-tracking și hărți de căldură, identificăm punctele de interes și traseele vizuale parcurse pe ambalaje, site-uri sau materiale promoționale. Aflăm astfel exact ce atrage privirea consumatorului și ce este ignorat, oferind posibilitatea optimizării designului.

3. Testarea experienței de brand

Analiza biometrică (GSR, Ritm cardiac) - Măsurăm implicarea emoțională reală prin reacțiile corpului. Conductanța pielii (GSR), ritmul cardiac și alte semnale fiziologice oferă date obiective despre nivelul de interes, stres sau entuziasm resimțite de consumatori în contact cu un stimulul la care au fost expusi.

5. Simularea experienței de cumpărare în VR

Testarea reclamelor cu tehnici combinate - Folosim o combinație de EEG, eye-tracking și observare facială pentru a analiza fiecare cadru al spotului publicitar aflând astfel ce plictisește și ce se fixează în mintea publicului.

2.Optimizarea ambalajelor

Optimizarea experientei digitale si Maparea călătoriei consumatorului (Customer Journey Neuro-Based) - Analizăm modul în care utilizatorii răspund emoțional și cognitiv la structura site-ului, butoane, culori și  timpii de reacție. Analizăm fiecare pas făcut de vizitatori de la prima impresie la achiziție. Integrăm date neuro, comportamentale și feedback pentru a identifica barierele și momentele de maxim impact. CU aceste informații se pot  crea  experiențe digitale care stimulează engagementul și fidelizarea.

6. Cercetare asupra impactului produselor prototip

Simulări de comportament în VR (Realitate Virtuală) - Simulăm magazine, spații publice sau experiențe de brand în medii virtuale complet controlabile. Înregistrăm reacțiile consumatorilor în timp real, oferind un laborator ideal pentru testarea deciziilor de cumpărare în contexte realiste.

WhatsApp Image 2025 09 12 at 01.14.25 1

Focus Group-uri cu monitorizare neuro - Combinăm cercetarea calitativă cu măsurători neuro pentru rezultate mai profunde. Participanții își exprimă opiniile în grupuri moderate, iar în ulterior înregistrăm reacțiile emoționale inconștiente pentru validarea constatărilor.