Domenii de cercetare
• Finanțe și analiza economico-financiară
Studii de creștere a rentabilității și de îmbunătățire a gestiunii economico-financiare a firmelor; Creșterea sustenabilă a valorii firmei; Eficiența cheltuielilor publice; Ciclicitatea politicii fiscale; Eficiența proiectelor de investiții publice; Creșterea eficienței activității firmelor.
• Contabilitate
Racordarea la standardele europene de contabilitate și performanța înregistrărilor contabile
• Marketing și cercetări de marketing
Cercetări de marketing cantitative: colectare de date, analiză și interpretare a datelor primare; cercetări de marketing calitative: focus-grupuri, brainstorming, interviuri în profunzime; programe de marketing; coordonarea de campanii promoționale pentru produse, servicii și idei
• Statistică și econometrie
Dezvoltarea unor modele statistice și econometrice avansate aplicabile analizei fenomenelor economice
• Management
Analiza mediului concurențial al afacerilor, micro și macro-analiza organizațiilor (SWOT și PEST), planuri de afaceri și planuri de fezabilitate, studierea oportunităților de afaceri (idei de business și inovații ce pot fi aduse pe piață).
• Informatică economică
Studierea tehnologiilor curente și emergente în știința computerelor în scopul aplicării acestora în domeniul economic, combinarea studiului aspectelor teoretice fundamentale cu abordarea practică necesară sferei economice
• Integrare economică europeană și afaceri internaționale
Studii privind modul de implementare a politicilor economice europene, adoptarea monedei euro de către România și cooperarea economică și politică a României la nivel european și internațional