• Finanțe și analiza economico-financiară - Studii de creștere a rentabilității și de îmbunătățire a gestiunii economico-financiare a firmelor; Creșterea sustenabilă a valorii firmei; Eficiența cheltuielilor publice; Ciclicitatea politicii fiscale; Eficiența proiectelor de investiții publice; Creșterea eficienței activității firmelor.
• Contabilitate - Racordarea la standardele europene de contabilitate și performanța înregistrărilor contabile.
• Marketing și cercetări de marketing - Neuromarketing; Cercetări de marketing cantitative: colectare de date, analiză și interpretare a datelor primare; Cercetări de marketing calitative: focus-grupuri, brainstorming, interviuri în profunzime; programe de marketing; coordonarea de campanii promoționale pentru produse, servicii și idei.
• Statistică și econometrie - Dezvoltarea unor modele statistice și econometrice avansate aplicabile analizei fenomenelor economice.
• Management - Analiza mediului concurențial al afacerilor, micro și macro-analiza organizațiilor (SWOT și PEST), planuri de afaceri și planuri de fezabilitate, studierea oportunităților de afaceri (idei de business și inovații ce pot fi aduse pe piață).
• Informatică economică - Studierea tehnologiilor curente și emergente în știința computerelor în scopul aplicării acestora în domeniul economic, combinarea studiului aspectelor teoretice fundamentale cu abordarea practică necesară sferei economice.
• Integrare economică europeană și afaceri internaționale - Studii privind modul de implementare a politicilor economice europene, adoptarea monedei euro de către România și cooperarea economică și politică a României la nivel european și internațional.