Infrastructură

Infrastructura centrului de cercetări economice integrează tehnologii inovative de neuromarketing (eye-tracking, EEG, biometrie) și stimulare senzorială, oferind cadrul ideal pentru cercetări de profunzime asupra proceselor cognitive și emoționale ale consumatorilor. 

7. neuro

 

• Eye-tracking
Tehnologie care urmărește mișcările ochilor și zonele de interes vizual, oferind informații precise despre atenția, concentrarea și traseele de percepție ale consumatorilor.

• EEG (electroencefalografie)
Tehnologie de înregistrare a activității electrice a creierului, utilizată pentru a identifica reacțiile cognitive și emoționale în timp real, dincolo de răspunsurile conștiente.

• Biometrie
Tehnologie care permite analiza reacțiilor fiziologice precum ritmul cardiac și conductanța pielii pentru a măsura intensitatea emoțiilor și gradul de implicare al participanților.

• Stimulare senzorială
Tehnologii de realitate virtuală, realitate augmentată și dispozitive multisenzoriale pentru a recrea experiențe imersive, care permit testarea comportamentului de consum în condiții cât mai apropiate de realitate.